Frequently Asked Questions

Wanneer kan ik mijn samenvatting ophalen?

Als je de samenvatting voor 11 uur ‘s ochtends besteld, kun je hem de volgende dag tussen 13 uur en 15 uur ophalen op de bestuurskamer van Magister JFT.

Wanneer komen de samenvattingen online?

De commissaris onderwijs van Magister JFT zet de samenvattingen direct online als deze beschikbaar zijn. Staan ze niet online, zijn ze dus ook nog niet beschikbaar.

Kan mijn samenvatting ook verzonden worden naar mijn thuisadres?

Nee, helaas verzenden wij onze producten niet naar onze klanten. De enige manier is om ze op te halen bij de bestuurskamer van Magister JFT.

Ik heb een kaartje voor een activiteit gekocht, wordt deze thuis bezorgd of moet ik die ophalen?

NAls je een kaartje gekocht hebt voor een activiteit kom je automatisch op de gastenlijst te staan. Je krijgt dus geen echt kaartje. Vraag je je af of je bestelling wel goed doorgekomen is? Stuur dan een mailtje naar: penningmeester@magisterjft.nl

Welke betaalmogelijkheden heb ik?

Op onze webshop kun je betalen met iDeal en met een creditcard. Lukt dit nu niet, kun je op de bestuurskamer langskomen om bij de penningmeester te pinnen.

Zijn er transactiekosten bij het bestellen van een product?

Ja, per bestelling kost het 0,50 transactiekosten. Probeer dus zoveel mogelijk in een keer te bestellen, dat scheelt je extra transactiekosten.

Wie kan ik mailen met problemen met samenvattingen?

Voor vragen of problemen over samenvattingen kun je mailen naar: commissarisonderwijs@magisterjft.nl

Wie kan ik mailen met problemen met de webshop/bestellingen?

Voor vragen of problemen met de webshop/bestellingen kun je mailen naar: penningmeester@magisterjft.nl

Waar kan ik Magister JFT vinden?

De kantoren van Magister JFT zijn te vinden in Esplanade Building (gebouw E) op de tweede verdieping.